Przyciągnięcie klientów do internetowego sklepu – bloczki i naklejki reklamowe
W świecie biznesów prowadzonych internetowo bardzo dużą uwagę zwraca się na obsługę klienta. Obecnie nie polega ona jedynie na wysłaniu towaru w kopercie bąbelkowej. Proces wysyłki należy dopieścić. Dzięki temu klient czuje się ważny i z większą ochotą zrobi w naszym sklepie internetowym kolejne zakupy. A jak można dopieścić wysyłane zakupy? Możemy dodawać gratisy związane z profilem działalności naszego przedsiębiorstwa. Jeśli sprzedajemy w internecie zeszyty lub notesy, to jako dodatek możemy podarować naszym klientom bloczki reklamowe z logo i danymi adresowymi naszego sklepu internetowego.
Następnie trzeba zadbać o odpowiednie zapakowanie towaru. Klienci, a przede wszystkim klientki, lubią kiedy towar zabezpieczony jest przed uszkodzeniami (to sprawa najważniejsza), a do tego samo opakowanie wygląda uroczo. W tym mogą pomóc naklejki reklamowe z różnymi hasłami w stylu: “Dzień Dobry, to my, Twoje zakupy, dbaj o nas!”. Takie hasła na naklejki reklamowe zawsze wywołują uśmiech na twarzy klienta – i o to właśnie chodzi!