Generowanie leadów w internecie. 5 wskazówek, aby Twoja firma osiągnęła sukces.
Dzisiaj, generowanie leadów w Internecie stało się dużym wyzwaniem dla małej firmy, która chce rozwijać swoją bazę klientów. Lead to perspektywa, która może stać się klientem Twojej firmy. Mówiąc bardziej ogólnie, lead to osoba, która wykazała zainteresowanie Twoją marką poprzez wypełnienie formularza na Twojej stronie internetowej lub blogu. Oto pięć wskazówek dotyczących generowania leadów w Internecie.
Organizuj webinar, aby generować leady online.
Webinar to konferencja online. Ta nowa metoda komunikacji jest szybkim i łatwym sposobem na zwrócenie się do potencjalnych klientów, na określone i spersonalizowane tematy. Jest to rodzaj wspólnego seminarium, podczas którego marki mogą dzielić się swoim know-how i doświadczeniem.
Aby zorganizować webinar, możesz skorzystać z wyspecjalizowanych platform, takich jak na przykład GoToWebinar. Możesz zaprosić tylu uczestników, ilu chcesz. Będziesz mógł zakwalifikować potencjalnych klientów, którzy zarejestrują się zgodnie z proponowanym tematem i nawiązać z nimi uprzywilejowane relacje. Jest to dobry sposób na generowanie leadów w internecie.
Stwórz formularz zapisu na newsletter.
Radzimy szybko stworzyć formularz zapisu do newslettera, aby zdobyć adresy e-mail potencjalnych klientów i zmierzyć ich zainteresowanie Twoimi treściami. Newsletter jest dobrym sposobem na dostarczenie treści do odbiorców, którzy będą regularnie otrzymywać informacje o Twoim biznesie. Jest to więc niezbędne narzędzie do utrzymywania z nimi kontaktu i generowania leadów w Internecie.
Zaoferuj białą księgę do pobrania – to niezłe gadżety.
Biała księga to kilkustronicowy praktyczny przewodnik na określony temat, przeznaczony dla jasno zdefiniowanej grupy odbiorców. Wsparcie to powinno być wykorzystywane do rozwijania i dojrzewania myśli Twoich potencjalnych klientów, tak aby rozpoznali Twoją fachową wiedzę. Jest to również sposób na wzmocnienie swojej wiedzy na dany temat. Ale głównym zastosowaniem białej księgi jest generowanie leadów w internecie. W zamian za określone informacje oferujesz swoim czytelnikom darmowe medium informacyjne.
Możesz zmierzyć jego sukces poprzez pobrania z Twojej strony internetowej. Ten typ oferty jest odpowiedni dla potencjalnych klientów, którzy znajdują się w początkowej fazie podróży klienta. Następnie będziesz musiał pracować nad tymi kontaktami, aby stopniowo doprowadzić ich do stania się klientami.
Zaoferuj bezpłatny audyt.
W przeciwieństwie do białej księgi ten typ oferty jest bardziej odpowiedni dla potencjalnych klientów, którzy są bardziej dojrzali w swojej podróży klienta. Darmowy audyt jest pierwszym podejściem do tego, aby Twoi potencjalni klienci odkryli Twoje produkty lub usługi i w ten sposób wygenerowali leady w Internecie. Jeśli, na przykład, jesteś agencją nieruchomości, możesz zaoferować bezpłatną wycenę online. Jeśli jesteś profesjonalistą w dziedzinie ubezpieczeń, możesz zaoferować swoim potencjalnym klientom audyt ich obecnej sytuacji. Bezpłatny audyt jest pierwszym krokiem w relacji ekspert-przyszły klient.
Zorganizuj ankietę online.
Publikacja spersonalizowanej ankiety online jest ciekawym sposobem na przyciągnięcie dużej liczby odwiedzających, gdzie każdy może swobodnie wyrazić swój punkt widzenia. Aby wziąć udział w ankiecie, należy najpierw wypełnić formularz rejestracyjny, w którym odwiedzający muszą podać określone informacje (nazwisko, imię, adres e-mail). Istnieje również wiele narzędzi do przeprowadzania ankiet. Oczywiście, Twoi potencjalni klienci otrzymają wyniki ankiety, kiedy będą na to gotowi. Technika ta stanowi prawdziwą kopalnię złota dla ekspertów komunikacji do generowania leadów w Internecie.